دانلود فیلم Alice: Boy from Wonderland 2015

با بازی جونگ سو مین

 

نام: آلیس: پسری از سرزمین عجایب

محصول: 2015 کره

ژانر: معمایی | ترسناک | عاشقانه | درام | ملودرام | فانتزی

تاریخ اکران: Dec 10, 2015

امتیاز: 7.4 در MDL

مدت زمان: 118 دقیقه

بازیگران:

Hong Jong HyunJung So Min

با 2 کیفیت اضافه شد.
زیرنویس فارسی اضافه شد.

خلاصه داستان: هه جونگ (جونگ سو مین) دختریست که آنقدر کابوس می بیند و در آن کابوس ها غرق می شود که انگار واقعی هستند و در خیلی اوقات این کابوس ها باعث صدمه دیدنش می شوند و او برای پیدا کردن منشا این همه کابوس به سرزمین و محل قبلی زندگی خود بر می گردد . با مردی مرموز و زیبا آشنا می شود و …

 

لیست بازیگران فیلم Alice: Boy from Wonderland

 

 

 

 

سازندگان:

نویسنده:

Heo Eun Hee

 

کارگردان:

Heo Eun Hee

 

 

سایر عناوین:

앨리스: 원더랜드에서 온 소년

Boy from Wonderland , 원더랜드에서 온 소년

 

 

*

 

دانلود تریلر

 

*

 

نسخه زبان اصلی

HDRip 480p / 392 MB : DirectUploaboy

HDRip 720p / 924 MB : Direct

 

*

 

زیرنویس

دانلود زیرنویس از سایت سابسین

 

*

 

دانلود فیلم Alice: Boy from Wonderland 2015

 

*


آموزش خرید اشتراک VIP

چند نکته که قبل از خرید اشتراک باید رعایت کنید

1. در هنگام خرید حتما از آخرین نسخه مروگر فایرفاکس یا کروم استفاده کنید.

2. از ایمیل معتبر برای ثبت نام استفاده کنید.

3. در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید، ابتدا سوالات متداول را مطالعه کنید و اگر مشکلتان حل نشد، از طریق ارسال تیکت در پنل خود، باما در ارتباط باشید.

مطالب مشابه

34
دیدگاه

25 دیدگاه ها
9 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین واکنش
بیشترین پاسخ
26 ارسال کنندگان دیدگاه
تازه ترین قدیمی ترین پر امتیازترین
Zahra

من اول ها که این فیلم اومده بود خواستم ببینمش ولی فکر کردم که ترسناکه و گذاشتمش کنار. تا اینکه چند روز پیش یه میکس ازش دیدم و خواستم امتحانش بکنم. برخلاف کامنت ها من فیلم رو خیلی دوست داشتم. یه فیلم کاملا روانشناسی بود به نظرم. البته اگه به جای جادوگره یه روانشناس بود خیلی بهتر میشد. اولا دختره نویسنده کتاب کودکانه. ما میدونیم دوتا داستانی که مدام تو فیلم بهشون اشاره میشه هم کتاب های مشهور کودکان هستند و دوتاشون هم تو روانشناسی به اسم سندروم یه بیماری شناخته میشن. ترکیبی از هر دوی این ها رو هم تو فیلم می تونیم ببینیم. یعنی میشه از یه نظر گفت که این تلاش دختره به عنوان نویسنده بوده که باعث این اختلالات شده و باعث شده این ها به ذهنش برسه. دوما تا جایی که من خوندم هر دو نویسنده این کتاب ها بر تجربه ای تلخ که تو گذشته واسشون اتفاق افتاده این ها رو نوشتند.نویسنده کتاب پیتر پن برادری داشته که تو نوجوونی مرده و این خاطره همیشه تو ذهنش بوده و بعد یه داستان بر اساس واسه بچه های دوست خانوادگیش تعریف میکنه و میشه پیتر پن. نویسنده کتاب آلیس هم به گفته بعضی ها به خاطر بیماریش تو کودکی آسیب دیده بوده و احتمالا همچین چیزایی رو تو بچگی واقعا میدیده و اون هم این داستان رو برای اولین بار واسه بچه های دوست خوانوادگیش تعریف کرده. شاید اگه داستان ها و زندگی نامه نویسنده هاش رو بخونین بتونین درک کنین. و یه چیز جالب اینکه آلیس الهام بخش آلیس در سرزمین عجایب و پیتر الهام بخش پیتر پن در پیری همدیگرو ملاقات میکنن. من فکر می کنم این اتفاق ها واقعا واسه دختره اتفاق افتاده و روانش رو به هم ریخته و اتفاقات الان و هر چی تو اون خونه اس ساخته ذهنشه. در مورد رابطه شون هم از یه طرف مشخصه که پسربچه مال این خانواده اس چون اگه پدرش یکی دیگه بود، دلیلی نداشت بعد اخراج مادرش نگهش دارن ولی ممکنه که بچه شون هم نباشه، چون میدونیم که اون ها وقتی ازدواج میکنن بچه زن و مرد خواهر و برادر میشن. ولی خب پسره تو زمان حال روحه و شاید هم خیال دختره اس و رابطه ی جنسی باهاش شاید نشون دهنده یه خواب باشه که زاییده خیالشه و به معنی دیگه ای باشه. چون دختره همه ی این اتفاقات رو تو سن خیلی کمی دیده بود واقعا نمیتونست خیلی هاش رو درک کنه. از طرفی این خانواده باعث کشته شدن خدمتکاره و بچه اش شده بودند تاوان دادند ولی دختره چون بچه بود، تقصیری نداشت. در مورد صحنه آخر هم نظر من اینکه با دیدن اون پسره و خرگوش و جوراب هاش بین پسری که تو ذهنش ساخته و اون رابطه برقرار میکنه و فکر میکنه این همونه و حتی اگه زندگی بعدی و این ها هم باشه، نشون دهنده اینکه هم دختره به آرامش رسیده و هم پسربچه و مادرش. در کل اگه دوتا کتاب پیترپن و آلیس و نقدها و زندگی نامه نویسنده هاشون رو خونده باشین فیلم… Read more »

سریال باز

من این فیلمو خیلی دوس داشتم اخرشم خوب تموم شد

Sima

برای درک سریالش یکمی باید دقت کرد دختره وقتی بچه بود مامان هوان ک دستش میبره میگه آدم برای عزیزانش اینکارو میکنه دختره هم فکر میکنه باید پسره رو با چاقو بزنه ک ینی دوسش داره ، و اینکه خواهر برادر نبودن زنه از قبل که بیاد اینجا بچه دار بود حتی باباعه دختره هم وقتی ب هوان اشاره میکنه میگه پسرش ینی پسر زنه

Sehun

سم بود 😐

Had

[spoiler title=” “]
خدایا احساس خیلی مزخرفی دارم😕
نمیدونم بعد دیدن این فیلم چه حسی دارم دقیقا
یه جورایی اعصابم خورد شده و دلم میخواد فقط بشینم یه جا و زار بزنم💔
فکر کنم این حس ناشی از اینه که داستانش علاوه بر دردناک تر از دردناک و غم انگیز(اگه دقت کنید مفهوم داستان بدجوری دلخراش بودا) خیلی مبهم بود…
خودم که فهمیدم خواهر برادر بودن…
با خوندن حرف های شما هم Hadi کمی قانع شدم…
ولی بازم به خاطر اون اتفاق توی بچگیشون که کل داستان درباره ی این بود، علاوه بر این که خیلی غمناک بود واقعا هم غیر قابل درک بود(ولی هنوزم بیشتر برام ناراحت کنندس الان هم دوباره بغضم گرفت😢💔)
آخرش هم که با اون گیتار زدن پسره و مثل اسکلا وایسادن دختره تو جمعی که داشتن به موسیقیش گوش میدادن و اون لبخند آروم و ملیحش…. الان این ینی چی⁉️ من جا دختره بودم میدوییدم و محکم بغلش میکردم و همینطوری که داشتم زار میزدم ازش میپرسیدم که: بعد اون موقع که روحت آزاد شد چه اتفاقی افتاد؟ الان خوبی؟ اصلا تو الان اینجا چی کار میکنی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه نباید تو دنیای پس از مرگ باشی؟؟؟ اهان به عنوان زندگی بعدیت دوباره متولد شدی؟؟؟؟؟؟؟ بعد چجوری میشه که تو یه سال یهویی انقد رشد کنی پس؟؟؟؟
اینش به کنار….. اخر آخرش که دوباره تو یه جای سر سبز وایساده بود و گفت الان دیگه واقعا وقت خداحافظیه 😕👋 بعدش هم بای بای….. نه این دیگه واقعا ینی چی هان؟؟؟؟؟؟
نویسنده ودف؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا
و حالا دردناک تر از اون…. فیلمش رو نمیدونم چرا ولی دوست داشتم💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 دارم دیوونه میشم رسما😢🥺

سلطان دراپ😐

بعد از تیتراژ پایانی نوشته بود از داستان واقعی الهام گرفتن😮😶حالا نمیدونم کجاشو الهام گرفتن اگ کسی فهمید بگه
پیشنهادش نمیکنم جالب نبود

sinitra

قشنگ بود…

Yalda

مزخرف بود ??خیلی وقته دیدمش ول اصلا ترسناک نبود و اصلا معنی نداشت

Hadi

بخاطر دیدگاه های منفی فیلم اولش نمیخواستم دانلود کنم ولی وقتی دل به دریا زدم و دیدمش واقعا از تماشاش لذت بردم .خیلی احساسی و معمایی و مرموز و پر مفهوم بود.جواب کامنت های منفی رو هم تو کامنت پایین بخش اسپویل گفتم.
آخرش هم هپی اندینگه .

Hadi

خدایی خیلی قشنگ و مفهومی بود و تا لحظه آخر نمیشد حدس زد

Spoiler
در جواب کسانیکه گفتن خواهر و برادر رابطه داشتن بگم دختره بعد بیدارشدن لباس به تن داشت و فقط اون یک رویایی بود که شبیه واقعیته ولی نباید باور میکرد وقتی روحه برادره آزاد شد عشق خواهر و برادر به شکل دیگه در قالب جدیدی ادامه پیدا کرد

kamada

نمیدونم میتونم کسی که پیشنهاد دیدن این فیلم رو بهم داد رو بزنم یا چی؟
از ته دلم میگم هیچ فیلمی رو به پیشنهاد هیچکسی نبینید،چون مث الان من،غصه تایم حدر رفتتون میشین…

Saye S

من این فیلم رو همون سال 2015دیدم از اون موقع تا حالا سردرگمم نه که دوسش نداشته باشم ها عاشقشم من به خاطر شخصیت دختره سومین دیدمش و یکی ازعالیترین هاست ولی تهش واقعا گیج کننده اس هرکی فهمید بگه خواهشا

پری

سریال عجیب غریب و واقعا تخیلی ای بود-___-
من نفهمیدم این پسره از رابطه خدمتکاره با باباعه به دنیا اومده بود یا پسری بوده که زنه داشته قبلا!!!!احتمال اول قوی تره چون وقتی خدمتکاره اوند بچه ای نداشت-___-
پس چرا باهم خوابیدن خواهر و برادر؟؟؟؟ هووووف کاش کامنتارو میخوندم و این سینمایی چرتو نمیدیدم

بریدا

عاقا من یه چیزی فهمیدم

Spoiler
این فیلمه هم مثل عاشقان ماه که ازدواج خواهر و برادر ناتنی مشکلی نداشت بود! ولی اونا برای قدیم بوده آدم یجوری میتونه بپذیره! اینو کجای دلم بذارم که برای زمان حاله؟!

Zara

مزخرف بود ،حیف نت

kimyoojung

من که هیچی نفهمیدم از فیلمش.. پیشنهاد نمیشه آخرش عین این اسکولا دور خودت میچرخی درحالی که شونصدتا سوال بیجواب داری

Shima.njp

متسفانه با اینکه جونگهیون رو خیلی دوست دارم ولی بخاطر بازیگر زن و کامنت ها نمیخوام ببینمش.ولی جونگیون بازیگر خیلی با استعدادیه که با اینکه تو سریالهای زیادی بازی کرده ،اونجور که باید شناخته نشده.من همه سریالاش رو دوست داشتم همشون خوب بودن.
پادشاه عاشق
عاشقان ماه
دوست پسر مطلق
?

mary89

[spoiler title=” “]
انقدر سوالات بی جواب وجود داشت که حس میکنم فیلم سانسور شده دیدم…
درک نمیکنم چرا دختره تو بچگیش با چاقو همچین کاری کرد؟مثلا تسخیر شده بود؟
مادر بزرگه مقصر بود چون پنهان کرد بچه رو کلا و نزاشت کسی بفهمه این بچه نا مشروع پسرشه و بیخبر تو جنگل تو خاک کرد…
اگر پسره برادر کشته شدش هست واقعا چرا باهاش وارد معاشقه شد؟؟؟؟این چه مفهومی واقعا داره؟؟؟
کلییت داستان رو دوست داشتم اما داستان پردازی ضعیف بود…کره ای ها استاد خراب کردن سوژه های خوبن

نیلوفر

کره ایا نمیدونم چشونه.این همه سریال قشنگ میسازن اما فیلماشون…
تنها فیلمی ک طی این همه سال کی درامایی بهم چسبید اونی ک دی او اکسو پارسال بازی کرده بود.نه فقط بخاطر دی او بلکه خود فیلم خیلی پرمعنا بود.

fifi970

ارزش دیدن نداره