بیوگرافی Park Shin Hye

 

اسم: پارک شین هه

اسم اصلی : Park Shin Hye

اسم به کره ای : 박신혜

اسامی دیگر : Pu Xin Hui ; Bak Sin Hye ; Park Sin Hye ; 朴信惠

ملیت : کره جنوبی

جنسیت : زن

تاریخ تولد: 18 فبریه 1990 – 29 بهمن 1368

قد : 164

وزن : 45

نوع خون : A

دین : مسیحیت

 

پارک شین هه در شهر گوانجو کره جنوبی متولد شد ، او تک دختر این خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود به نام Park Shin-Won دارد که آهنگساز است.
این خانواده وقتی شین هه ۱۱ سال داشت ، به سئول نقل مکان کردند.

***

شین هه که از کودکی به حوزه هنر و موسیقی علاقه بسیار زیادی داشت ، وقتی کلاس ششم بود به تشویق معلم خود ، به گروه موسیقی خواننده پاپ  Lee Seung-hwan عضو شد و آموزش های آواز، رقص، نوازندگی گیتار و کیبورد را فرا گرفت.

***

بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان دخترانه ، در سال 2009 در دانشگاه Chung-Ang ثبت نام کرد و در 15 فوریه 2016  از رشته ی تئاتر فارغ التحصیل شد .

***

پارک شین هه اولین سریال تلوزیونی خود را در سال ۲۰۰۳ بازی و سپس در سال ۲۰۰۶ اولین نقش اصلی خود را بازی کرد. از آن پس سیر صعود موفقیت های شین هه شروع شد.

***

او در سال ۲۰۰۹ مرکز Shinhye را در کشور غنا راه اندازی کرد که شامل کتابخانه و سالن صوتی و تصویری بود.

پس از آن پروژه Starlight Angel’ Park توسط شین هه در سال ۲۰۱۱ آغاز شد که هدف آن حمایت و کمک به کودکان محروم و بی خانمان خارج از کشور بود

و در سال ۲۰۱۶ مرکز دیگری در شهر مانیل فیلیپین تاسیس کرد که همچنان هدف آن کمک رسانی به افراد محروم است.

از کارهای خیرخواهانه او میتوان به این جریان اشاره کرد که حامی یک دختر غنائی به نام آبان است.

در کل او جزو افراد خیرخواهیست که بیشمار و مرتب ، نامش بر سر زبان ها بخاطر حمایت مردم ضعیف و ناتوان می آید.

***

حرفه های خوانندگی ، بازیگری و آهنگسازی را میتوان برای پارک شین هه ای که از ۱۱ سالگی آواز میخواند بیان کرد ، او قبل از بازیگری در چندین موزیک ویدیو شرکت کرد اما نهایتا حرفه خود را در دراما بیشتر گسترش داد اما او در حیطه موسیقی هم بسیار تواناست.

***

شایعات رابطه برای پارک شین هه پس از بازی در سریال وارثان ، برای دوستی با لی مینهو به وجود آمد اما کمپانی ها این موضوع را رد کردند .

سپس بعد از آن ، بخاطر بازی با لی جونگ سوک در سریال پینوکیو ، شیمی زیادی میان این دو بازیگر به وجود آمد و شایعه رابطه اشان پخش شد اما باز هم از طرف کمپانی ها تکذیب شد و گفتند که آن دو تنها دو دوست صمیمی هستند.

***

در آوریل ۲۰۱۷ ، شایعات دیگری برای شین  هه مبنی بر رابطه اش با چوی تائه جون که او هم نیز بازیگر است پخش شد که البته از طرف کمپانی ها تکذیب شد اما بالاخره در سال ۲۰۱۸ این رابطه توسط هردو تایید شد و اظهار کردند که هر دو در دانشگاه بایکدیگر آشنا شدند.

***

وقتی در رابطه با ازدواج از شین هه سوال شد او پاسخ داد که هیچ قصد و نیتی مبنی بر این امر نداره و گفته است که : ازدواج برای من یک رویا بود اما فکر میکنم که این امر خیلی مسئله سخت و دشواریست ، تعداد اطرافیانم که ازدواج کرده اند ، مرتب بیشتر میشود ، من به آنها حسادت میکنم اما نمیدانم که میتوانم بقیه عمر خود را با یک نفر زندگی کنم یا خیر ؟

***

( منبع : ترجمه اختصاصی پروموویز )

برای مطالعه بیوگرافی های دیگر به اینستاگرام پروموویز مراجعه کنید.

 

توییتر

اینستاگرام

فیس بوک

 

 

لیست فیلم هایی که نقش اصلی را ایفا کرده است :

 

سالعنواننقش
2007Evil TwinSo Yeon / Hyo Jin
2010Cyrano AgencyMin Yeong
2013One Perfect DayEun Hee
2014The Royal Tailor[Queen]
2015The Beauty InsideWoo Jin
2017Heart BlackenedChoi Hee Jung
2020CallSeo Yeon
2020AliveKim Yoo Bin

 

 

لیست سریال هایی که نقش اصلی را ایفا کرده است :

 

سالعنواننقش
2006Tree of HeavenHa Na
2007Kimcheed Radish CubesJang Sa Ya
2009You’re BeautifulGo Mi Nam
2011Hayate the Combat ButlerXiao Zhi
2011HeartstringsLee Kyu Won
2013Flower Boy Next DoorGo Dok Mi
2013The HeirsCha Eun Sang
2014PinocchioChoi In Ha
2016DoctorsDr. Yoo Hye Jung
2018Memories of the AlhambraJung Hee Joo / Emma
2021Sisyphus: The MythKang Seo Hae

 

 


آموزش خرید اشتراک VIP

چند نکته که قبل از خرید اشتراک باید رعایت کنید

1. در هنگام خرید حتما از آخرین نسخه مروگر فایرفاکس یا کروم استفاده کنید.

2. از ایمیل معتبر برای ثبت نام استفاده کنید.

3. در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید، ابتدا سوالات متداول را مطالعه کنید و اگر مشکلتان حل نشد، از طریق ارسال تیکت در پنل خود، باما در ارتباط باشید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

مطالب مشابه

68
دیدگاه

48 دیدگاه ها
20 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین واکنش
بیشترین پاسخ
46 ارسال کنندگان دیدگاه
تازه ترین قدیمی ترین پر امتیازترین
تینا

مامان شین هه دوست داشتنی 😍😍😍

کیمیا

واقعا دوسش دارم از سریالاش خیلی خاطره دارم با وارثان کی درامر شدم تو زیبایی هم یه نوستالژی قشنگه واسم
در کل دختر دوست داشتنی ایه😍❤

®️🦋

سریال جدید ملکه مون در راه است ❤😍🎊

ATI

من خیلی دوسش دارم منتظرم با یه سریال جدید خفن برگرده

ThEnd

راجب فیلم آژانس سیرانو یادم رفت بگم😅🙏
فیلم آژانس سیرانو یا آژانس ازدواج محصول 2010: موضوع و داستان جالب و نویی برای من داشت بازیگرا هم خوب بودن ولی به نظرم میتونست بهتر باشه با این حال دوستش داشتم. نسخه ی سریالش هم ساخته شده. امتیاز من به این فیلم 8.25/10
برای فیلم هشتگ زنده هم اصلاح میکنم از اونجایی که یادمه انتظار بیشتری ازش داشتم و یک سری از فاکتورهایی که فکر میکردمو نداشت از امتیازش یکم کم میکنم و 8.75/10 بهش میدم. با وجود انتظار بیشتری که گفتم پردازش و پیوستگی و پایان بندی تمیز و سایر مشخصه ها باعث میشه که دیگه کمتر نگیره و پیشنهاد میشه😂😅🙏

ThEnd

ادمین جان نه بیوگرافی رو تصحیح کردین و نه جوابمو دادینا😅🌹 به عنوان یک فن که شخصیت و زندگی شخصی پارک شین هه رو میپسنده نه صرفا فقط فیلم و سریال و آثارش رو و این کارهارو بیشتر به دید یک مخاطب نگاه میکنه و دوست داره نقدهای مختلف مثبت و منفی راجب فیوریتش رو ببینه دوست دارم نظرم رو راجب هر کدوم از فعالیت هاش بگم وصد البته شاهد پیشرفت اش بودم و هستم و خواهم بود و به نظر من از بهترین ها هست اما در واقع تا بهترین بودن هنوز شاید یکم فاصله داره چون از نظر توانمندی بازیگرای توانمند تری رو دیدم که امیدوارم یک روز شین هه هم به اون حد از توانایی برسه. با این حال کارنامه ی کاری درخشان و پر فعالیتی داره و از محبوبای دل کره ای هاست و یکی از دلایل اش بی حاشیه بودن و جدا کردن حد و مرز زندگی شخصی و فعالیت حرفه ایش هست. شین هه تو فعالیت های مختلف یک تجربه ای داره از بازیگری گرفته تا موسیقی(خوانندگی و نوازندگی و ترانه نویسی و رقص) و مدلینگ و مجری و راوی مستند و ورزش(اسکی رو آب و شنا و سوارکاری و تیراندازی و …) و… ولی حرفه ی اصلی و تمرکزش بیشتر رو بازیگری هست. من خودم با تو زیبایی این دختر رو شناختم و از همون جا ازش خوشم اومد صادقانه بخوام بگم شاید اگه الان اون سریال رو میدیدم دوست نداشتم ولی تو اون تایمی که دیدم دوستش داشتم و خیلی برام لذت بخش بود. . گفتم میخوام نظرم رو صادقانه راجب فیلم و سریالای شین هه بگم. بیشتر میخوام امتیازی که میدم رو بگم و کمتر راجب موضوع و داستان و کاراکتر هاو … حرف بزنم و درواقع با امتیازی که میدم راجب این فاکتور های مهم هم حرف زده میشه. سریال پلکانی به سوی بهشت محصول سال 2003: اولین تجربه ی بازیگری پارک شین هه در تلویزیون بود و به عنوان بازیگر کودک نقش ایفا کرد. سریال به شدت محبوب در کره ی جنوبی و شمالی با ریتینگ بالای 40 درصد! شین هه با دیبوت پر افتخاری شروع کرد و از همون ابتدا خوش درخشید و در سطح کره دیده شد پس شروع موفقیت آمیزی داشت و این همزمان با خوش شانسی اش نتیجه ی تلاش خودش و خانوادش هم بود.سریال پلکانی به سوی بهشت از سریال های فوق العاده غم انگیز هست. امتیاز من به این سریال تا اون جایی که من این سریال رو دیدم 8.5/10 هست. سریال درخت بهشتی محصول سال 2006: درخشش های شین هه با مجموعه های بهشتی بود😂اولین نقش اصلی پارک شین هه در سن 16 سالگی! سریالی بسیار محبوب و درخشان در کره و ژاپن. از سال 2003 تا 2006 شین هه در چند سریال به عنوان نقش فرعی بازی کرد و تواناییش رو ارتقا داد و یکی از اوج های این ارتقا رو میشه در سریال درخت بهشتی مشاهده کرد. زیبایی این سریال در حدی هست که با وجود سال ساختش و قدیمی بودن اش همچنان مخاطبانش رو جذب میکنه و از نظر… Read more »

ThEnd

ادمین جان گل پسر شین هه داره شیش ماهه میشه نمیخواین تو بیوگرافیش اضافه کنین متاهل و دارای فرزند!؟🥰
اسم پسرشم چوی جو وون هست👶❤️

Seti

شین هه ی زیباام

ستایش

زیبای دوست داشتنی 😍

nahidraeisi

آیگو چاگیا❤️

Mell

قابل توجه نظرات پایین که شین هه دخترشون میدونن
مامان بزرگ شدنتون مبارککککک 🥳🥳🥳
یسسسسس

Sama🌱

عجب مامانِ کراشی بشه پارک شین هه😍😍

TT

زیباترینه این دختر.واقعا دوست داشتنیه.
باورم نمیشه انقدر بزرگ شده که ازدواج کرده و داره بچه دار میشه انگار همین چند وقت پیش بود تو گومی نام خنگول بامزه بود.
واقعا زمان چه زود میگذره

نیلوفر آبی 💙

من چندان از پارک شین هه خوشم نمیاد سریال هاش باب سلیقه من نیست. اما هیچ وقت به خودم اجازه ندادم بیام لفظ “سری ال ضعیف ” ، ” ابکی ” ، ” چرت و مزخرف ” و….یا در مورد خودش بگم ” خرشانس ” ، ” اوپا دزد ” ، ” بازیش نچسبه” و…..
چون خودم یک زنم و برای همه زن ها ارزش قائلم کسی که به اینجا رسیده و الان محبوب دل خیلی هاست زحمت کشیده و یک شبه به همچین موقعیتی نرسیده. خیلی از فیلم و سریال هایی که من دوست ندارم و دراپ کردم براش هدفمند و با ارزش بوده چرا باید چیزی که باب سلیقه من نبوده خراب کنم ؟
چرا باید حس شخصی که نسبت بهش دارم با الفاظ زشت و زننده به کار ببرم و دل خودش و هوادار هاشو بشکنم ؟ مطمئنم هر بازیگر که موفق هیتر خیلیه داره هرچی موفق تر هیتر هاش بیشتر ولی چرا به خودتون اجازه میدم با الفاظ بد سابقه ۲۰ ساله یک بازیگر زیر سوال ببریم؟ چون سبک بازیش دوست نداریم ؟ چون انتخابش باب سلیقه ما نبوده ؟ چون اون سریالی بازی نمیکنه؟
عزیزانی که طرفدارید یا هیترید نه فقط این خانم بلکه هر بازیگری که دوست نداری رهاش کن از کنار فیلم و سریال و پست هاش رد شو . انقدر کار سختیه؟ چرا بازیگرا رقیب میدونی مثلا بیایی به یکی توهین کنی بازیگر خودت بالا میره؟

عروسی شین هه برای کسی مثل منم که فنش نیستم اتفاق قشنگی بود چون حس مادرانه و عروس شدن برای هر دختر قشنگه. یادم یه ادمینی با کل شوق و ذوق ویدیو ها و عکس هارو کلیپ کرده بود بعد چند نفر نوشته بودن تا ” چیز شو [ سانسور میکنم ] در نیارید ول کن نیستید ”
منی که فن این بازیگر نبودم بهم برخورد و حتی جواب شون دادم پس فن های شین هه خیلی بیشتر ناراحت شدن

بیاییم یکم خودمون اصلاح کنیم مخصوصا در مورد بازیگرهای زن واقعا قضاوت ها وحشناک تا وقتی تو موقعیت یکی قرار نگرفتی چطور جرئت میکنی یه سری الفاظ به کار ببرید؟!

Aida

دختر گلمون داره مامان میشه🤩

melina🔖(اصلی)

باید به بیوگرافیش دیگه اضافه کرد متاهل

Aida

دخترمون عروس شد🥲❤ چند ماه دیگه هم مامان میشه🥰 هعی کی انقدر زود گذشت…🚶‍♀️

snowblink

بنظرم بازیگریه که از روی خوش شانسیش به اینجا رسیده از همون اول با بازیگرای مرد معروف بازی کرده من هیچوقت نتونستم با اکتش کنار بیام حرکات صورتش برام زیادی مصنوعی و اغراق شدس مخصوصا گریه هاش چندین بار سعی کردم سریالاشو ببینیم و باهاش ارتباط بگیرم ولی نتونستم بازیگرای زن بسیاااار بهتری هستن که بازیشون عالیه ولی به این اندازه معروف نشدن (نظرم فقط درمورد بازیشه نه شخصیت یا خوده شین هه )

Mostafa 02

کاش با هیچ مردی نباشه این لعنتی کراش منه❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

گومینام

بچه ها یه مترجم شینهه لاور نیست که دو تا از سریالای قدیمی شینهه که زیرنویس فارسی ندارن رو ترجمه کنه؟
یکی ترپچه های کیمچی و اون یکی هایات پیشخدمت خیلی دوست دارم این دوتا سریال رو هم ببینم😢