5. نام کاربری و پسورد خورد را فراموش کرده ام چیکار باید کنم؟
در قسمت فراموشی رمز عبور ایمیل خود را وارد کرده و "ارسال ایمیل" را بزنید.
نام کاربری شما برایتان ارسال میشود.
همچنین یک لینک برایتان ارسال میشود که از طرق آن میتوانید پسورد خود را نیز تغییر دهید
6. خرید من ناموفق شد ولی پول از حسابم کم شده الان چیکار کنم؟
در صورت ناموفق بودن خرید و کم شدن پول تا حداکثر 48 ساعت صبر کنید در صورتی که پول برگشت داده نشد، در پنل تیکت ارسال کنید.
7. من پرداخت کردم و اکانتم فعال شد ولی پس از ورود دوباره اعتبار من رو صفر نمایش میدهد چیکار کنم؟
زمانی این اتفاق می افتد که شما دو یا سه اکانت در سایت دارید. پس از خروج از سایت زمانی که دوباره قصد وارد شدن به سایت را داشتید وارد اکانت دیگرتون که غیر فعال است شدید. در این حالت باید از اکانت غیرفعالتون خارج و وارد اکانت فعالتون بشید
8. من هنوز مشکل حل نشده و سوالاتی دارم چگونه می توانم آن ها را مطرح کنم؟
در صورت حل نشدن مشکل میتوانید از طریق پنل کاربری تیکت ارسال کنید. خواهشا از ارسال چندین باره یک پیام خودداری کنید..
همچنین میتوانید به آیدی تلگرامی زیر پیام بفرستید: